• Dag 1

Ondanks dat onze vlucht pas om 19:25 zou vertrekken, zijn we vanmiddag op tijd van huis vertrokken. We hadden geen idee hoe druk het zou zijn op weg naar Amsterdam op deze Koninginnedag, maar dat viel reuze mee.

Om 16:00 uur parkeerden we onze auto op P3, waarna we met de shuttle naar de vertrekhal zijn gegaan. We hebben wat gegeten in het restaurant bij het panoramaterras, en zijn toen wat winkeltjes gaan bekijken op Schiphol Plaza en koffie gaan drinken bij Starbucks.

Om 17:30 konden we in gaan checken. Er stond een flinke rij maar daar konden we zo aan voorbijlopen omdat we 'Speedy boarding' hadden bijgeboekt bij Easyjet. Je mag dan apart inchecken, en als eerste aan boord, hartstikke handig!

Ons vliegtuig vertrok vanaf terminal M, de nieuwe terminal voor low budget maatschappijen zoals Easyjet. We hebben ons aan een tafeltje geinstalleerd met een drankje en onze laptops. Na een uurtje mochten we naar de gate, en nadat we daar eventjes gewacht hebben, mochten we als eersten aan boord. We hebben meteen de eerste rij achter de cockpit genomen, daar heb je lekker veel ruimte.

Het vliegtuig vertrok met een halfuurtje vertraging, maar dat heeft de piloot onderweg ruimschoots goedgemaakt. Na ruim 2 uur vliegen, landden we op Barajas Airport. Daar was het lekker rustig, dus binnen no-time waren we door de douane en hadden we onze koffers te pakken.

Vanaf het vliegveld hebben we een taxi genomen naar ons appartement. De rit duurde 20 minuutjes, en om 23:20 werden we keurig voor de deur afgezet. We zagen dat er naast het appartement nog licht branden bij een klein supermarktje, dus we hadden ons al voorgenomen meteen wat boodschapjes te halen nadat we ons geinstalleerd hadden.

We werden opgewacht door Osman die ons, in heel slecht Engels, wegwijs maakte in het appartement en de formaliteiten afhandelde. Het appartement is fantastisch! Hier vermaken we ons wel de komende dagen.

Nadat Osman vertrokken was, zijn we even naar het supermarktje gegaan om wat te eten te halen want we hadden allemaal behoorlijke trek inmiddels. We hebben wat brood, boter, kaas, ham en drinken gehaald en lekkere sandwiches gemaakt.

Inmiddels ligt Joshua te slapen als een roosje, en ook wij gaan zometeen richting ons bedje. Morgen bezoeken we o.a. "El Rastro", de beroemde zondagse rommelmarkt hier in hartje Madrid.

1. Mooi blogje heb je al gemaakt.

Ik heb er enorm zin in! :-)

2. Ik wens jullie een hele goede reis en héél véél plezier! Geniet er van en ik ga jullie natuurlijk volgen ;-)

Sonja
    xxx

3. Dat ziet er geweldig uit zeg!!!
    Wat leuk ingericht.

Veel plezier.

Groetjes Petra uit NC

4. Leuk!!!! Veel plezier!
    Wendyjol

5. Lekker dat het allemaal vlot verlopen is en wat een prachtig appartement.
    Heel veel plezier op de rommelmarkt vandaag en hopelijk toch mooi weer daar?

XXX Paula

6. Zo, wat een geweldig appartement. Daar kunnen jullie het wel een aantal dagen uithouden..
    Hoe is het weer bij jullie daar? Heel veel plezier op de rommelmarkt. Geniet ervan...

groetjes Marja

7. Fijn dat jullie zo'n voorspoedige reis hebben gehad. Het appartement ziet er echt super uit!!
    Heel veel plezier vandaag op El Rastro :)

XXX,
    Karin

8. Wat ziet dat appartement er prachtig uit! Daar zullen jullie je de komende dagen wel vermaken.
    Veel plezier op de rommelmarkt!

Groetjes Elly

9. Haaaai,

Wat lekker dat de reis goed gegaan is en het appartement zo mooi is! Ook fijn dat jullie nog wat boodschapjes konden doen. Ik hoop dat jullie lekker geslapen hebben en ik wens jullie veel plezier vandaag! Ik zal duimen dat het weer mee zal zitten.

Veel liefs,
    Sonja
    xxx

10. Hoi Bianca, Jerry en Joshua,

Wat fijn dat de reis goed verlopen is en het appartement ziet er echt geweldig uit!

Heel veel plezier de komende dagen!

Groetjes, Marjol

11. Fijn dat de heenreis goed verlopen is en veel plezier de komende dagen!

Ps. Osman spreekt inderdaad slecht Engels. ;)

Dikke knuffel,

Michelle

12. Hoi hoi,

Lekker dat de reis zo lekker voorspoedig is verlopen! Het appartement ziet er prima uit. Daar zouden wij het ook prima uit kunnen houden denk ik zo.

Lekker trouwens om ook zo af en toe een twitter update te zien; toppie.

Dat jullie nog zin hadden in boodschapjes doen zo laat, maar wel lekker dat het nog kon en zo dichtbij. Hebben jullie tenminste een lekker ontbijtje morgen !

Geniet lekker van Madrid.